ترندهای آرایشی در سال 2021

banooyejazab
25 آبان 1399
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه

مقدمه

از آنجایی که سال 2021 در سایه ویروس کرونا آغاز شده‌است و استفاده از ماسک صورت اجباری است، توجه بیشتر ترندهای میکاپ و آرایشی معطوف به چشم‌هاست. استفاده از ماسک همه ما را مجبور کرده‌است که از چشمانمان برای نشان دادن شخصیت و احساسات خود استفاده کنیم. اگر مایل هستید با ترندهای آرایشی در سال 2021 بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله بانوی جذاب را تا انتها بخوانید.

ترندهای آرایشی 2021

ترند‌های آرایشی 2021

چشم‌

سایه‌های رنگی

در سال 2021 رنگ‌ها نقش مهمی را در مد و فشن ایفا می‌کنند. استفاده از سایه‌های رنگین کمانی، با رنگ‌های غیرعادی بیش از هر زمان دیگری ترند شده‌است. همچنین استفاده از رنگ‌های مات و ملایم و آرایش طبیعی هم از جمله ترندهای امسال هستند. بنابراین بهتر است رنگ‌های سایه تضاد زیادی باهم نداشته باشند و تناژ رنگی نزدیک به هم داشته باشند.

سایه رنگی 2021

ریمل رنگی

از آنجایی که در سال 2021 استفاده از رنگ های زیاد در آرایش رواج زیادی پیدا کرده است؛ استفاده از ریمل‌های رنگی می‌تواند ایده خلاقانه و جذابی باشد. اگر استفاده از ریمل‌های رنگی از استایل شما دور است می‌توانید آن‌ها را با ریمل مشکی خود ترکیب کنید. یک لایه ریمل رنگی را بر روی مژه‌های خود بزنید و سپس ریمل مشکی خود را بر روی آن به صورت ضربدری بزنید تا میزان تندی رنگ را کاهش دهید.

ریمل رنگی ترند 2021

خط چشم گرافیکی

استفاده از خط چشم‌های گرافیکی، غیر معمول و خلاقانه، خط چشم های به سبک دهه 60 میلادی، خط چشم هایی با فضای خالی زیاد و خط چشم پهن و گربه ای از ترندهای امسال هستند. همچنین استفاده از خط چشم‌های رنگی نیز می‌تواند ایده خوبی باشد و باعث جذابیت بیشتر چشم‌ها شود.

خط چشم رنگی وگرافیکی 2021

مژه بلند

مژه‌های بلند زیبایی چشم‌ها را دوچندان می‌کند. لیفت مژه یا کاشت آن توسط یک فرد متخصص یا استفاده از ریمل‌های بلند کننده مژه می‌تواند ایده خوبی برای بلندتر کردن مژه‌ها باشد. پیش‌بینی می‌شود در سال 2021 استفاده از مژه‌های مصنوعی رواج پیدا کند.

مژه بلند 2021

ابرو

ابروهای پهن

ابروهای طبیعی و پر در سال 2021 بیشتر از همیشه ترند شده‌است. می‌توانید به کمک سایه ابرو یا مداد ابرو تارهای نازک و به رنگ ابرو در ابروهای خود بکشید و سپس آن‌ها را به سمت بالا شانه کنید تا ابروهای شما پهن و طبیعی به نظر برسد.

ابروی پهن 2021

پوست

پوست شاداب و سالم (پوست دلفینی)

در سال 2021 دیگر استفاده از کرم پودر، کرم‌های سنگین و کانتورینگ برای مات یا براق و درخشان کردن پوست رواج چندانی ندارد. هر چه پوست طبیعی‌ترو شاداب‌تر به نظر برسد بهتر است. استفاده از محصولات سلامت محور و داشتن یک روتین روزانه برای پوست صورت مانند استفاده از انواع ماسک‌های خانگی و ماسک‌های آماده، لایه برداری پوست و استفاده از آبرسان‌ها و تغذیه مناسب می‌تواند به شادابی و سالم بودن پوست کمک زیادی کند.

ترندهای آرایشی 2021

لب

رژ لب پررنگ

استفاده از ماسک صورت به این معنی نیست که به آرایش لب‌ها نباید توجه کرد. باید برای موقعیت‌هایی که از ماسک استفاده نمی‌کنیم مانند تماس‌های تصویری هم آماده باشیم. استفاده از رژ لب‌های پررنگ با تناژ قرمز، قهوه‌ای و نارنجی در سال 2021 ترند شده است. برای جلوگیری از رنگی شدن ماسک می‌توانید از محافظ‌های لب یا برق لب‌ها استفاده کنید.

رژ لب پررنگ 2021

رژ لب مایع

بخاطر استفاده طولانی مدت از ماسک در طول روز، افراد به دنبال وسایل آرایشی با ماندگاری بالا هستند. بنابراین استفاده از رژ لب مایع که مدت زمان ماندگاری بیشتری دارد رواج پیدا کرده‌است.

رژ لب مایع

آرایش نوستالژیک (به سبک دهه 90 میلادی)

در دهه 90 میلادی استفاده از رنگ‌های مات رواج زیادی داشت. امسال نیز بسیاری از افراد از رنگ‌های براق و درخشان دوری می‌کنند و از رنگ‌های مات و ملایم مثل برنز، سبز مایل به خاکستری، سبز پسته‌ای و آبی کمرنگ در آرایش خود استفاده می‌کنند.

آرایش نوستالژیک

جمع بندی

در سال 2021بیشتر ترندهای آرایشی معطوف به چشم‌هاست و کمتر به آرایش سایر اجزای صورت توجه شده است. در سال 2021 رنگ‌ها بیش از هر زمان دیگری ترند شده‌اند. اما رنگ‌های مات، گرم و ملایم و با تناژ رنگی نزدیک به هم بیشتر استفاده می‌شوند تا چهره طبیعی‌تر به نظر برسد. همچنین استفاده از کرم‌های پودر، کرم‌های سنگین و کانتورینگ زیاد در سال 2021 جایگاهی ندارد و بیشتر بر روی محصولات سلامتی و نگهداری از پوست تاکید شده‌است. استفاده از کرم به حداقل رسیده و هر چه از کرم کمتری در آرایش استفاده شود و پوست طبیعی‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد جذابیت بیشتری دارد.

امتیاز دهید post